fbpx
 

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

Σεμινάριο Πολιτικού Μάρκετινγκ – 12 ωρών

Η κορυφαία εταιρεία Πολιτικού Μάρκετινγκ Election Leaders και ο καταξιωμένος Καθηγητής Μιχάλης Μπότας υπογράφουν ένα ολοκληρωμένο σεμινάριο πολιτικού μάρκετινγκ! Αναδείξτε τα ισχυρότερα στοιχεία του πολιτικού σας προφίλ και αξιοποιήστε τα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, μέσα από τις στοχευμένες στρατηγικές που παρέχουν τα εργαλεία του Digital Marketing!

Ο Μιχάλης Μπότας είναι από τους λίγους ανθρώπους στην Ελλάδα που έχει διδαχθεί Πολιτικό Marketing στην Washington D.C.  Δραστηριοποιείται ενεργά στο Πολιτικό Μάρκετινγκ από την απαρχή των Social Media στην Ελλάδα και ήταν ο νεότερος καθηγητής στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας (28 ετών). Με την με την εξειδίκευση και τις γνώσεις του πάνω στο πολιτικό μάρκετινγκ, θα σας διδάξει την κατάλληλη στρατηγική ώστε να στρέψετε τα αποτελέσματα της κάλπης υπέρ σας!

Σεμινάριο Πολιτικού Μάρκετινγκ – Ενότητες:

 

Σχεδίαση προεκλογικής εκστρατείας

 

Image Making – Διαμόρφωση εικόνας

Μέσα από το Image Making, δηλαδή την κατάλληλη διαμόρφωση της πολιτικής εικόνας και ταυτότητας ενός υποψηφίου, σκοπός είναι η δημιουργία ενός πολιτικού προφίλ του υποψηφίου που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις αντιλήψεις του τμήματος του πληθυσμού που μπορεί να μετατραπεί σε μελλοντικούς ψηφοφόρους. Με την προσεκτική διαμόρφωση της εικόνας που προβάλλει, από το ντύσιμο, την ομιλία, τα ενδιαφέροντα που προβάλλει, την δημιουργία του προφίλ του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, επιτυγχάνεται η μετάδοση του επιθυμητού εκλογικού μηνύματος στο κατάλληλο κοινό αλλά και η αποτελεσματική ανάδειξη της πολιτικής ταυτότητας που θα κερδίσει την εμπιστοσύνη των μελλοντικών ψηφοφόρων.

Στόχευση ψηφοφόρων

Το πιο σημαντικό κομμάτι για την επιτυχία μιας προεκλογικής καμπάνιας είναι η στόχευση του κατάλληλου κοινού. Ο καθορισμός των τμημάτων του πληθυσμού που μπορούν να αποτελέσουν μελλοντικούς ψηφοφόρους και η μετάδοση στοχευμένων μηνυμάτων που να απευθύνονται σε αυτά μπορούν να καθορίσουν το εκλογικό αποτέλεσμα. Παράλληλα, αναλύονται λεπτομερώς οι δυνατότητες που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για λεπτομερή στόχευση.

Ανάπτυξη κοινότητας στα social media

Τεχνητή διόγκωση των επαγγελματικών προφίλ ενός πολιτικού υποψηφίου στα social media, μέσα από την ακολούθηση ατόμων και λογαριασμών που είναι πιο πιθανό να ενδιαφερθούν για το πολιτικό μήνυμα, τις θέσεις και την εικόνα του.

Δημοσίευση περιεχομένου σχετικού με τα ενδιαφέροντα του κοινού-στόχου, που να αυξάνει την ενεργή αλληλεπίδραση αυτού και να αναδεικνύει το πολιτικό προφίλ του υποψηφίου. Χρήση σχετικών hashtags στις δημοσιεύσεις, ώστε να προβληθεί το περιεχόμενο σε νέο κοινό που μπορεί να προσφέρει στο πολιτικό πρόσωπο τη θετική του ψήφο. Ανταπόκριση στα μηνύματα των ακολούθων ώστε να δημιουργηθεί μια σχέση αμεσότητας και οικειότητας.

Microtargeting – Μικρο-στόχευση ψηφοφόρων – Επαναστόχευση

Ανάλυση των δυνατοτήτων που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και οι μηχανές αναζήτησης της Google για στόχευση ακριβώς αυτών των τμημάτων του πληθυσμού που μπορούν να αποτελέσουν μελλοντικούς ψηφοφόρους. Παροχή συμβουλών για κατάλληλη προσαρμογή των μηνυμάτων σε πρόσωπα ή μικρές ομάδες που είναι πιο πιθανό να ενδιαφερθούν για το περιεχόμενο αυτών. Δημιουργία μηνυμάτων πλήρως εξατομικευμένων στης πραγματικές ανησυχίες, στις ανάγκες, ή τα συμφέροντα του του κάθε πολίτη. Αναλύεται επίσης η επαναστόχευση του κοινού που έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για το εκάστοτε πολιτικό μήνυμα, προκειμένου να επιτευχθεί η προσέλκυσή του στην κάλπη την ημέρα των εκλογών.

Στοχευμένη πολιτική αρθρογραφία

Παροχή συμβουλών για τη σύνταξη προσεκτικά διαμορφωμένων κειμένων τόσο για την πολιτική ιστοσελίδα, όσο και για το blog κάθε πολιτικού υποψηφίου, όσο και για διαφημίσεις και δημοσιεύσεις στα social media, ανάλογα με τις ανάγκες, τις θέσεις και τις επιδιώξεις κάθε προσώπου. Ανάδειξη των ισχυρότερων θέσεων κι απόψεων ενός πολιτικού υποψηφίου μέσα από τη δύναμη της γραφής. Εκμάθηση σχετικά με τις απαιτήσεις και τους περιορισμούς που επιβάλουν οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης όπως η Google, ώστε το κάθε κείμενο να εμφανίζεται στις υψηλότερες θέσεις των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.

Δημιουργία στοχευμένου γραφιστικού υλικού

Παρέχονται συμβουλές σχετικά με τις προϋποθέσεις της διαμόρφωσης γραφιστικού υλικού που να ανταποκρίνεται τόσο στο πολιτικό προφίλ του κάθε υποψηφίου, διαφοροποιώντας τον από τον ανταγωνισμό, αλλά και στα ενδιαφέροντα και τις επιδιώξεις του κοινού-στόχου. Στόχος είναι η ανάλυση των παραμέτρων για την παραγωγή ενός ποιοτικού οπτικοακουστικού αποτελέσματος που θα καταφέρει να τραβήξει την προσοχή του κοινού το οποίο μπορεί να αλληλεπιδράσει θετικά με τα μηνύματα του προβαλλόμενου πολιτικού προσώπου, μεταδίδοντας επιτυχώς τις ιδέες και το περιεχόμενο της δραστηριότητάς του.

Διαφημιστικά κανάλια: Google – Meta (Facebook, Instagram, What’s Up)

 

Δημιουργία σελίδας πολιτικού υποψηφίου στο Facebook (Με εξασφαλισμένη άδεια προβολής πολιτικών διαφημίσεων (δήλωση αποποίησης ευθυνών)

Αναλύονται τα βήματα για την αποτελεσματική κατασκευή και προώθηση επαγγελματικής ιστοσελίδας του πολιτικού σας προφίλ (Facebook Page) με στοχευμένες δημοσιεύσεις, παραπομπές στην πολιτική ιστοσελίδα σας, στο κοινό που μπορεί να προτιμήσει το δικό σας όνομα στην κάλπη, στην περιοχή και τα ενδιαφέροντα που επιθυμείτε. Τι πρέπει να γνωρίζετε και να αποφύγετε στη διαμόρφωση της επαγγελματικής σελίδας του πολιτικού σας προφίλ στην πλατφόρμα του Facebook.

Δημιουργία επαγγελματικού προφίλ πολιτικού υποψηφίου στο Instagram (Με εξασφαλισμένη άδεια προβολής πολιτικών διαφημίσεων (δήλωση αποποίησης ευθυνών)

Ανάλυση των βημάτων και των προϋποθέσεων για την κατασκευή και προώθηση του επαγγελματικού προφίλ ενός πολιτικού υποψηφίου (Instagram Profile). Δημιουργία στοχευμένων δημοσιεύσεων και ιστοριών στο κοινό, ανάλογα με την περιοχή και τα ενδιαφέροντα του κάθε υποψηφίου, προκειμένου να μεταδοθεί το επιθυμητό μήνυμα, οι θέσεις και η εικόνα του στο κατάλληλο ακροατήριο.

Δημιουργία και στοχευμένη διαμόρφωση blog για πολιτική αρθρογραφία

Κάθε πολιτικός πρέπει να εκφράζεται με μακροσκελή αναλυτικό πολιτικό λόγο και τα social media δεν ενδείκνυνται γι’αυτή την κατεύθυνση. Γι’αυτό το λόγο είναι σημαντική η δημιουργία προσωπικού blogspot του κάθε πολιτικού υποψηφίου. Αναλύεται ο καθοριστικός ρόλος της συγγραφής κειμένων με επίκεντρο καίρια ζητήματα της επικαιρότητας και η σύνδεση του blog με όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube).

Δημιουργία καναλιού στο Youtube

Κατασκευή καναλιού στην πλατφόρμα του YouTube, η οποία προσφέρει τη δυνατότητα ποιοτικής προβολής του υποψηφίου ώστε να παρουσιάσει με ξεκάθαρο και άμεσο τρόπο την πολιτική ταυτότητά του, την εικόνα του, και στη συνέχεια να μεταδώσει ένα ισχυρό μήνυμα το οποίο θα τον κάνει να ξεχωρίσει από άλλους υποψηφίους. Έμφαση στα προβλήματα της κάθε κοινωνικής ομάδας και παροχή των αντίστοιχων λύσεων μέσα από προσεκτικά διαμορφωμένα βίντεο, τα οποία στη συνέχεια θα μεταδοθούν και στις πλατφόρμες των social media, ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή στόχευση των μελλοντικών ψηφοφόρων.

Δημιουργία βίντεο με στοχευμένο πολιτικό μήνυμα

Το στοιχείο που μπορεί να κάνει τη διαφορά στην επιτυχία μιας προεκλογικής καμπάνιας είναι η δημιουργία ενός προσεκτικά διαμορφωμένου βίντεο. Σε αυτή την ενότητα αναλύονται όλα τα στοιχεία που συνθέτουν ένα επιτυχημένο βίντεο πολιτικού υποψηφίου. Αναδείξτε τα ισχυρότερα στοιχεία του πολιτικού σας προφίλ, των αρχών που πρεσβεύετε και το πολιτικό μήνυμα που επιθυμείτε να μεταδώσετε, μέσα από τη δυναμική του βίντεο.

Το Σεμινάριο Πολιτικού Μάρκετινγκ έχει ως σκοπό να αποκτήσουν οι υποψήφιοι δεξιότητες και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού, ώστε να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των μελλοντικών ψηφοφόρων και κατά συνέπεια την ψήφο τους. Σημαντικός παράγοντας για την εκλογική επιτυχία αποτελεί η εκμάθηση σχετικά με τη σωστή αξιοποίηση των εργαλείων του Digital Marketing, για μια επιτυχημένη προεκλογική καμπάνια.

  • Κόστος - (πληρωμή σε 2 δόσεις)

    890€