fbpx
 

Πώς το Digital Marketing θα σε κάνει Βουλευτή

Πώς το Digital Marketing θα σε κάνει Βουλευτή

Οι παραδοσιακές μέθοδοι προσέγγισης του κοινού στον πολιτικό χώρο μπορεί παλιότερα να απέφεραν αποτελέσματα, ωστόσο η ανάδυση του Digital Marketing δημιουργεί πλέον νέα δεδομένα και πρακτικές προώθησης του πολιτικού προφίλ ενός υποψηφίου. Το αν θα λάβετε μια αξιόλογη θέση στον πολιτικό στίβο εξαρτάται πλέον από το πόσο αποτελεσματικά θα μπορέσετε να αξιοποιήσετε αυτά τα νέα εργαλεία, προκειμένου να μεταδώσετε τα επιθυμητά μηνύματα στο κοινό που μπορεί να μετατρέψει την πίστη του σε εσάς σε ψήφους στην κάλπη.

Η δραστηριοποίηση κάθε υποψήφιου πολιτικού στα ψηφιακά μέσα είναι εκείνη που μπορεί να κάνει τη διαφορά, καθώς πλέον οι ψηφοφόροι δε βρίσκονται σε συγκεντρώσεις σε δημόσιους χώρους ή παρακολουθούν ομιλίες, αλλά περνούν το χρόνο τους σε διάφορα site, στα social media, ενώ παράλληλα συμμετέχουν σε διαδικτυακές κοινότητες. Το Digital Marketing προσφέρει ευκαιρίες στους υποψήφιους πολιτικούς για πιο απλοποιημένη και οικονομική προβολή, με ταυτόχρονη διεύρυνση της στόχευσης των πολιτικών μηνυμάτων.

Μία πολύ σημαντική και ταυτόχρονα εξαιρετικά αποτελεσματική πτυχή του Digital Marketing είναι η αξιοποίηση των εργαλείων που προσφέρουν τα social media, και ιδίως οι διαφημιστικές πλατφόρμες που διαθέτουν. Το κύριο χαρακτηριστικό αυτών των μέσων, που τα ξεχωρίζει στα πλαίσια μιας διαφημιστικής καμπάνιας ενός υποψήφιου πολιτικού, είναι ότι συγκεντρώνουν στοιχεία όπως δημογραφικά δεδομένα, ενδιαφέροντα, συνήθειες του κοινού, τα οποία μπορούν να αποδειχτούν εξαιρετικά χρήσιμα για την τελική έκβαση του αποτελέσματος, δηλαδή τη συγκέντρωση των ψήφων στην κάλπη.

Με αυτό τον τρόπο παρέχεται η δυνατότητα για προχωρημένη στόχευση με διαδραστικό και άμεσο τρόπο, σε συνάρτηση με την παρουσίαση της δραστηριότητας κάθε υποψήφιου πολιτικού προσώπου με την ταυτόχρονη ύπαρξη προσεκτικά σχεδιασμένου οπτικοακουστικού υλικού. Κατά συνέπεια, είναι απαραίτητο κάθε πολιτικός που επιθυμεί να συμμετέχει ενεργά σε μια εκλογική αναμέτρηση να διατηρεί λογαριασμούς στα social media, στους οποίους θα προβάλλει μια συνεπή και δραστήρια παρουσία.

Εκτός από την ενεργή χρήση των social media, ένας υποψήφιος πολιτικός που επιθυμεί να έχει πιθανότητες εκλογής είναι σημαντικό να επενδύσει στη δημιουργία μιας πλήρως λειτουργικής και τεχνολογικά άρτιας πολιτικής ιστοσελίδας. Η ιστοσελίδα αυτή είναι σημαντικό οποία να παρουσιάζει με σαφή τρόπο το πολιτικό του προφίλ και τις επιδιώξεις του, ώστε να προσελκύσει άτομα που μπορούν να μετατραπούν σε υποψήφιους ψηφοφόρους. Μέσα από μια τέτοιου είδους ιστοσελίδα παρέχεται η δυνατότητα στον εκάστοτε υποψήφιο πολιτικό να προβάλλει τον εαυτό του και το πολιτικό κόμμα στο οποίο εντάσσεται, να παρουσιάζει τις θέσεις του και να έρχεται σε επικοινωνία με τους πολίτες που επιθυμούν να τον προσεγγίσουν. Οι τεχνικές του Digital Marketing έρχονται να συμπληρώσουν αυτή την προσπάθεια με την κατάλληλη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας κάθε πολιτικού, ώστε να κατακτήσει μια υψηλή θέση στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Η ιστοσελίδα πρέπει να βγαίνει ψηλά στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της Google μέσα από την τεχνική της βελτιστοποίησης για τις μηχανές αναζήτησης ή αλλιώς Search Engine Optimisation (SEO).

Η χρήση του Digital Marketing για την προώθηση μιας προεκλογικής καμπάνιας δεν είναι βεβαίως μόνο πρακτικό ζήτημα ή απλά μια τάση της σύγχρονης εποχής. Είναι υποχρέωση κάθε υποψήφιου πολιτικού που επιθυμεί μια θέση στον πολιτικό στίβο να συμμετέχει ενεργά στο ζήτημα της ψηφιοποίησης του πολιτικού χώρου. Η παρουσία των πολιτικών προσώπων στο ψηφιακό τοπίο και η αξιοποίηση των τεχνικών του Digital Marketing δεν αποτελεί πλέον προαιρετική επιλογή, αλλά αναγκαιότητα.